فرماندار سنقر و كليايی استان كرمانشاه در گفتگو با تابناك:
فرماندارسنقر كليايی استان كرمانشاه گفت: تنها راهکار کنترل سویه جدید کرونا واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 26 January 2022

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناك کرمانشاه اظهار كرد: با توجه به رنگ بندی جدید کرونایی استان کرمانشاه، ۳ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار گرفتند، بنابراین برای ثبات وضعیت آبی شهرستان سنقر و کلیایی باید مراقبت بیشتری شود.

وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از حضور در تجمعات و تزریق واکسن کرونا به کنترل بیماری  بسیار کمک می‌کند.

فرماندار سنقرخاطر نشان کرد: افرادی که یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند برای تزریق دوز دوم و کسانی که هر دو دوز واکسن را زده‌اند برای دریافت دوز سوم به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند،دوز همچنین از واکسن نزده‌ها هم باید برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وي افزود: در شهرستان ١٠٠درصد از دانش آموزان واكسيناسيون نوبت اول خود را انجام داده و در دز دوم واكسن نيز به طور ميانگين ٨٦درصد واکسن را دریافت کرده اند.

فرماندار سنقر بااشاره به برودت هوا طی چند روز اخير گفت: تمامي راه هاي شهرستان اعم از روستاها و شهرستان ها بازگشايی شده و خسارت جاده اي نيز در شهرستان گزارش نشده است.

مرتضوی ادامه داد:مدارس در شهرستان سنقر و كليايي برقرار است و در چند روز گذشته به دليل برودت هوا تعطيل و در بعضی روز ها با تاخيرفعاليت داشتند

وي ادامه داد: به دليل برودت هوا و برف و كولاك شديد در بعضي مناطق كوهستانی از جمله گردنه كشكمير كه ارتفاعات در اين مناطق افزايشی است در بعضي نقاط ٢متر بارش بوده كه با تلاش شبانه روزی اداره راهداری تمامی راه های اصلی و فرعی بازگشايی شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار