مدیر کل پیشگیری ورفع تخلفات شهری:
مدیر کل پیشگیری ورفع تخلفات شهری گفت: یکی از ماموریت های شهرداری ساماندهی افراد بی‌سر پناه وکارتن خواب می باشد.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 26 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مهندس شیرزاد عباسی مدیر کل پیشگیری ورفع تخلفات شهری با اعلام این خبر افزود :یکی از ماموریت های شهرداری ساماندهی افراد بی‌سر پناه وکارتن خواب می باشد ، در این راستا شهرداری با شروع فصل سرما اقدام به راه اندازی گرمخانه ای واقع در پارک جلالیه برای افراد بی سرپناه و کارتون خواب نموده است که از مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱ تا کنون در این گرمخانه با پذیرش۱۵۲۰ نفر از این افراد بصورت پذیرش شبانه بطور مستمر ادامه دارد.

وی همچنین افزود ، با توجه به نیاز وپذیرش افراد بیشتر با راه اندازی گرمخانه ای جدید واقع در اردوگاه چشمه سفید اقدام نموده که با ظرفیت ۲۵ الی ۳۰ نفر به مدت یک هفته مشغول پذیرش و خدمات دهی می باشد ، که در این مدت تعداد ۱۵۰ نفر پذیرش داشته است.

مهندس عباسی در ادامه افزود ، یک اکیپ گشت شبانه راه اندازی نموده تا در صورت مشاهده این افراد آنهارا به یکی از مکان‌های مورد نظر انتقال بدهند.

وی در ادامه افزود: از همشهریان عزیز تقاضا دارم در صورت مشاهده افراد کارتن خواب با سامانه گویا ۱۳۷ تماس حاصل نموده که این افراد به گرمخانه های مذکور انتقال داده شوند.

مدیر کل پیشگیری ورفع تخلفات شهری در پایان افزود،: ساعت پذیرش افراد بی سرپناه در گرمخانه های مورد نظر از ساعت ۱۷ الی ۹ صبح روز بعد با خدمات مکان خواب و تهیه شام و صبحانه برای افراد پذیرش شده می باشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار