مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی با هدف معرفی شیوه های نوین تولید در راستای ارتقا سطح کیفی تولیدات غذایی در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 30 September 2015
مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی با هدف معرفی شیوه های نوین تولید در راستای ارتقا سطح کیفی تولیدات غذایی در کرمانشاه خبرداد.

بنفشه امامی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری نمایشگاه داخلی صنایع غذایی از ۱۱ تا ۱۵ آبان ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد خبرداد.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی شیوه های جدید و نوین تولید برای اصلاح و ارتقا کیفیت تولیدات و محصولات غذایی عنوان کرد و افزود: تبادل اطلاعات بین شرکت های صنعتی و واحدهای فروش با هدف توسعه شبکه فروش نیز از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور است.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، ارزش آفرینی برای برند و معرفی سطح استانداردها برای عمومی با هدف ارتقا کیفیت کالاها را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور دانست.

وی از حضور شرکت هایی از استان های اردبیل، ارومیه، تبریز، خوزستان، یزد، اصفهان، تهران، مشهد و قم در این نمایشگاه خبرداد.

امامی نیا گفت: علاقه مندان به حضور در نمایشگاه مذکور می توانند از هم اکنون تا اوایل آبان ماه امسال در صورتی که ظرفیت موجود پر نشده باشد، ثبت نام کنند.

وی با انتقاد عدم حمایت واحدهای تولیدی استان در این نمایشگاه افزود: اگر واحدهای تولیدی استان نیز در این زمینه همت کنند و ما را همراهی کنند، نمایشگاه باشکوهتری را برگزار خواهیم کرد.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از ارائه تخفیفات ویژه ای نیز برای واحدهای تولیدی و شرکت های فروش استان در این نمایشگاه خبرداد.

وی  هم چنین از ثبت نام ۴۰ شرکت تاکنون از استان های ذکر شده برای حضور در نمایشگاه مذکور خبرداد.

امامی نیا فضای در نظر گرفته شده برای نمایشگاه مذکور را ۱۵۰۰ متر عنوان کرد و افزود: تاکنون حدود ۵۰ درصد از فضای ذکر شده توسط شرکت های مذکور اجاره شده است.

وی، به متغیر بودن فضای غرفه های مذکور نیزاشاره کرد و گفت: کمترین فضای غرفه ها ۱۲ متر و بیشترین ابعاد نیز ۱۰۰ تا ۲۵۰ متر بنا به درخواست شرکت ها در نظر گرفته شده است.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از عرضه مواد غذایی و وسایل و دستگاه های پخت و تولید نان و شکلات و شیرینی در این نمایشگاه خبرداد و افزود: علاوه بر واحدهای تولیدی، شرکت های بازرگانی و پخش  نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

امامی نیا در خصوص اعلام حضور شرکت های عراقی در این نمایشگاه توسط برخی از سایت های خبری نیز، تاکید کرد: هیچ شرکت خارجی خصوصا از کشور عراق و سلیمانیه در این نمایشگاه حضور ندارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار