چندین انبار احتکاری کالای اساسی در استان کرمانشاه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازمان اطلاعات سپاه کشف و پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 15 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازمان اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در راستای مبارزه با احتکار و گرانفروشی و برخورد با برهم‌زنندگان و اخلالگران بازار روز گذشته انبار بزرگ هزار تُنی برنج (ایرانی و خارجی)، قند و شکر و چای را در کرمانشاه کشف و ضبط کردند.

متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی تحویل داده شدند، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در این خصوص به خبرنگاران، گفت: سازمان اطلاعات سپاه نبی اکرم (ص) و سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از انبار‌های کالا‌های اساسی را کشف کردند که حدود ۸۰۰ تُن برنج در آن دپو شده که نزدیک به ۳۰۰ تُن از آن را اصلا ثبت نکرده و مابقی را به موقع عرضه نکردند.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در این زمینه تخلف مرتکب می‌شوند منتظر برخورد جدی و قاطعانه دستگاه قضایی باشند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: سعی می‌کنیم با همکاری نهاد‌های ذی‌ربط و بستن کد‌های اقتصادی، چنین افرادی را از سایر فعالیت اقتصادی که دارند محروم کنیم، چون لیاقت آن را ندارند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازمان اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) همچنین طی روز گذشته بیش از ۳۵۰ تُن کالای اساسی شامل روغن، برنج، شکر، قند و ماکرانی در بیش از ۱۰ انبار احتکار کالا در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، جوانرود، قصرشیرین، اسلام‌آبادغرب، سنقر، روانسر و گیلانغرب کشف و محتکران برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و اقلام مکشوفه در بازار توزیع شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار