‍ شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه گفت: پروژه پیاده راه غذا به صورت ناقص به بهره‌برادی رسیده است و به سرمایه‌گذار اخطار رفع نواقص دادیم.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱ 16 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، جلسه بررسی مشکلات پروژه پیاده راه غذا به ریاست شهردار کرمانشاه و مسؤلین مربوطه برگزار شد.

دکتر نادر نوروزی در این نشست اظهار داشت: کرمانشاه نیازمند چنین پروژه‌های است و ما برای اجرای این مدل پروژه‌ها و براساس ضوابط و مقررات قانونی حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: سرمایه‌گذار پروژه خیابان غذا به برخی از تعهدات خود عمل نکرده است که موجب بروز مشکلاتی در این پروژه شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در این پروژه بایستی سرمایه‌گذار از سازه‌های سبک و قابل حمل و جا به جایی استفاده می‌کرده که متاسفانه از سازه‌های پایدار و بلوک استفاده شده است.

وی ادامه داد: در یکی از بند‌های قرارداد که به امضا طرفین رسیده است بایستی سرمایه گذار در تمام مراحل ساخت و بهره برداری از مصالح چوبی و سازگار با محیط زیست استفاده می‌کرده که صورت نگرفته است.

نوروزی اذعان کرد: یکی دیگر تعهدات سرمایه گذار اجرای طراحی دقیق فیزیکی مجموعه پیاده راه غذا بوده که پروژه به صورت ناقص به بهره برداری رسیده است.

وی افزود اصلی‌ترین مساله در این پروژه مسدود شدن پیاده رو است که بایستی سریعا نسبت به رفع این تخلف اقدام شود تا عبور و مرور برای عابرین از این منطقه آزاد شود.

وی در پایان گفت: شهرداری به دنبال رفع نواقص موجود و اجرای دقیق تعهدات سرمایه گذار است و به هیچ عنوان به دنبال تعطیلی این پروژه نیست و سرمایه گذار بایستی هرچه سریعتر نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند و در صورت عدم تمکین و عدم توجه به این نکات برابر مفاد قرارداد، شهرداری می‌تواند به صورت قانونی اقدام کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار