مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به عدم عرضه برخی کالا‌ها در سامانه بازرگام، گفت: پیگیر عرضه تمامی کالا‌های اساسی در سامانه بازرگام هستیم.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 16 May 2022

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص وضعیت ارائه کالا از سوی سامانه بازرگام اظهار کرد: کالا‌هایی که در سامانه بازرگام استان کرمانشاه موجود نیست در سطح کشور و سایر استان‌ها هم موجود نمی‌باشد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها در این راستا صورت گرفته، افزود: بر اساس اعلام مسئولین غله و خدمات بازرگانی و تنظیم بازار، این کالا‌ها به سامانه ارائه نشده و فعلا منتظر هستند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه ادامه داد: کالا‌هایی مانند برنج شیرودی، برنج تایلندی  و ماکارونی در سامانه بازرگام موجود است، مرغ و تخم مرغ با توجه به شرایط و قیمت‌های جدید فعلا ارائه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و شرایط در سایر استان‌ها نیز به همین شکل است، یادآور شد: با بررسی سامانه خواهید دید در تهران، اصفهان، قزوین و... مانند کرمانشاه شرایط ارائه کالا‌ها یکسان است.

صفایی تاکید کرد: باید منتظر تصمیمات کلی و عمومی چه خواهد بود تا بارگذاری کالا‌ها در سامانه صورت گیرد و همچنین در راستای بهبود وضعیت بازار هر روزه قرارگاه امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی برگزار می‌شود بازار رصد می‌شود تا مشکل خاصی ایجاد نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار