جهادگر فعال کرمانشاهی با اشاره به فعالیت های گروه جهادی شهدای رسانه کرمانشاه در سطح استان، گفت: سوم خرداد ماه یادآور مقاومت مردم خرمشهر و حماسه ای ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 18 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه غلامحسین نوروز زاده جهادگر فعال استان کرمانشاه اظهار کرد: سوم خرداد، یادآور مقاومت مردم خرمشهر به عنوان حماسه ای فراموش نشدنی ست، مردمانی که مهر ماه ۵۹ به یکباره مورد هجوم دشمنان مسلح قرار گرفتند و بی آنکه از قبل آماده باشند، جان بر کف اخلاص گرفته و با هر چه داشتند، صفی مستحکم در برابر دژخیمان آراستند.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر، مهمترین هدف از اجرای عملیات بیت‌المقدس بود که توسط ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ١٣۶١ آغاز شد و علاوه بر رهایی خرمشهر، بیرون راندن نیروهای متجاوز به پشت مرزهای بین‌المللی، نشان دادن برتری قدرت سیاسی‌- نظامی و اجتماعی جمهوری اسلامی به عراق و حامیان او در منطقه، انهدام نیروهای متجاوز در منطقه بین غرب کارون تا خط مرزی و ... را دنبال می‌کرد و امروز در تاریخ ما از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است.

وی در ادامه در خصوص فعالیت گروه جهادی شهدای رسانه استان، تصریح کرد: این گروه جهادی فعالیت های خود را از زمان وقوع زلزله ویرانگر دی ماه ۱۳۹۶در ازگله و سرپل ذهاب آغاز کرد و در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا با انجام برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی تداوم داده است.

جهادگر فعال کرمانشاهی افزود: این گروه جهادی با همکاری برخی از فعالان رسانه‌ای در استان به ویژه شهرستان کرمانشاه شکل گرفته و از همه فعالان رسانه‌های رسمی دعوت می‌کنیم با عضویت در این گروه جهادی، به جمع جهادگران استان بپیوندند و از فعالیت های محرومیت زدایی جهادگران فاطمی استان حمایت و در رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب خود منتشر نمایند.

نوروز زاده ادامه داد: تا کنون فعالیت‌های زیادی بدون اینکه رسانه ای شود با حمایت برخی نهادهای دولتی و انقلابی به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه و … از اقشار مستضعف و حاشیه نشین کرمانشاه طی دوران فعالیت های گروه جهادی شهدای رسانه، انجام داده ایم که از تمامی مدیران جهادی و مسئولان دغدغه مند برای رفع محرومیت زدایی قدردانی می کنیم، امیدواریم همچنان مارا در برنامه‌های جهادی بیشتر از گذشته یاری کنند.

وی در پایان از خیران نیک اندیش به ویژه در استان کرمانشاه تقاضا کرد از فعالیت های جهادی حمایت نمایند و به صف جهادگران استان برای زدودن غبار محرومیت پیوسته و پشتیبانی نمایند.

لازم به ذکر است بسیج سازندگی آستان غلامحسین نوروز زاده را مسئول فضای رسانه ای برای حضور در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشورکه از ۱خرداد الی ۵خردادماه سال جاری در خرمشهر برگزار می شود معرفی نموده است، دراین اجلاسیه برنامه هایی همانند کارگاه های تخصصی و انتخابات سومین مجمع جهادگران کشور برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار