مدال آورنده مسابقات بین المللی آزاد کیک بوکسینگ در گفتگو با تابناک:
مدال آورنده مسابقات بین المللی آزاد کیک بوکسینگ گفت: کسب مدال نقره در مسابقات بین المللی آزاد کیک بوکسینگ را نتیجه دعای خیر مردم و حمایت مربیان می‌دانم.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 18 May 2022

میلاد باوندپور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در نخستین لحظات ورود خود به شهر کرمانشاه پس از کسب پیروزی افتخار آمیز در مسابقات بین المللی آزاد کیک بوکسینگ، اظهار کرد: اینجانب نماینده تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آزاد بین المللی کیک بوکسینگ بودم که مسابقات بین المللی کاپ جهانی در کشور ترکیه و به میزبانی استانبول با حضور ۳۲۰۰ ورزشکار از ۵۲ کشور دنیا برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و توانستیم با دعای خیر مردم و کمک مربیان توانمند خود از سد حریفانی از برزیل، اوکراین و ترکیه بگذریم و در نهایت مقام دوم را کسب کنیم.

قهرمان کیک بوکسینگ ادامه داد: از مسئولین استانی و کشوری به ویژه اسدی مسئول استان کرمانشاه و افکاری سرمربی کوشا و توانمند خود قدردانی می‌کنم که با توجه به برنامه ریزی‌های خوبی که از چند ماه پیش داشتند، توانستیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

وی کسب مقام نقره این مسابقات را نتیجه دعای خیر مردم کشور و حمایت‌های مربیان دانست و گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و کشور ایران با ۱۹ فایت در این رویداد حضور یافت که از استان کرمانشاه سه ورزشکار حاضر شدند و منجر به کسب یک مدال نقره برای کشور و استان کرمانشاه شد.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار