فرماندار کرمانشاه از مدیران مدارس خواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در حوزه‌های امتحانی جدی بگیرند.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 18 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فضل‌الله رنجبر، امروز (۲۸ اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانات پایان سال دانش‌آموزان، از مدیران مدارس خواست ماسک زدن دانش آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در حوزه‌های امتحانی جدی بگیرند.

رنجبر سپس بر اهمیت واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه کرونا تاکید کرد و گفت: از مدیران مدارس درخواست می‌شود خانواده‌ها را برای واکسیناسیون دانش‌آموزان ترغیب کنند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۹۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالای استان دوز اول و ۸۶ درصد آن‌ها هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: برای واکسیناسیون کودکان پنج تا ۱۲ ساله نیازمند همراهی بیشتر خانواده‌ها هستیم.

رنجبر در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه ریزی برای احداث زمین چمن مصنوعی در محوطه چهار مدرسه سطح شهرستان کرمانشاه داشت و تصریح کرد: احداث این زمین‌های چمن مصنوعی برای استفاده کودکان و نوجوانان در برنامه قرار گرفته است.

وی افزود: برنامه آموزش و پرورش این است که کودکان و نوجوانان هر محله‌ای در ساعات بعدازظهر هم بتوانند از این فضا‌ها برای ورزش کردن استفاده کنند.

رنجبر یادآور شد: سال گذشته با مشارکت خیرین در ۱۵ نقطه حاشیه شهر کرمانشاه زمین چمن مصنوعی احداث شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار