معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به برخورد با متخلفان عرضه خارج از قیمت مصوب، گفت: در همین راستا ۶٢ خبازی متخلف کسر و یا قطع سهمیه شدند.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 19 May 2022

بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کالا‌هایی که هدف اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ها بودند مشخص است، هر کالایی که خارج از این لیست باشد و اثری از مردمی سازی یارانه‌ها نگیرد نباید با افزایش قیمت همراه باشد.

وی افزود: تاکید ویژه به بازرسین صمت و جهاد کشاورزی داشتیم که با متخلفین که نسبت به افزایش قیمت کالا‌های غیر مرتبط با طرح اقدام می‌کنند برخورد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ادامه داد: درباره نان شایعاتی منتشر شده بود در حالی که مکررا در سطح کشور و استان اعلام شد که نان مشمول اجرای طرح نیست، بنابراین با متخلفینی که اقدام به گران کردن یا عدم ارائه این محصول کردند، برخورد شد و طی چند روز گذشته ۶۲ خبازی که در این راستا تخلف داشتند قطع یا کسر سهمیه شدند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه مردمی دیگر بحث افزایش قیمت گوشت قرمز بود، یادآور شد: قرار نیست اتحادیه قصابان و تولیدکنندگان این کالا، افزایش قیمتی داشته باشند و آنالیز قیمت کارشناسی در این راستا صورت گرفته و ابلاغ شده است اگر هم تخلفی صورت گیرد بازرسین جهاد کشاورزی و صمت و بسیج اصناف باید با متخلفین برخورد کنند.

باباخانی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده از شرایط برنامه استانی این است که شرکت‌های وابسته به سازمان جهاد کشاورزی از جمله تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید دام و عرضه آن در سطح شهر کنند، تصریح کرد: به این ترتیب گوشت قرمز با قیمت مصوب در سطح شهر عرضه می‌شود تا مشکلی در این راستا پیش نیاید.هر چند تخلفات مکرری گزارش شده و حتما با اصناف متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار