تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
صبح امروز جلسه تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه برگزار و ضمن تقدیر از خدمات وحید خسروی، عبدالله الماسی به عنوان  مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 21 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل استانداری و امور بین الملل استانداری کرمانشاه اظهار کرد:  فعالان عرصه رسانه کرمانشاه نقش مهمی در کشور دارند و ظرفیت و قدرت بالایی هستند، باید توجه داشت امروز علاوه بر روابط عمومی، روابط مجازی داریم که کار را سخت کرده است، اکنون با هجمه سنگینی رو به رو هستیم و دشمن تصمیم گرفته چسبندگی بین نظام و مردم را با استفاده از فضای مجازی شکل دهد، پس باید تلاش کرد، یاس از مردم گرفته شود.

وی افزود: اگر سرمایه اصلی ما مردم است توسط دشمن هدف قرار د گرفته و می خواهد بین مردم و مسئولین ایجاد شکاف کند، امروز همه باید روایتگر باشند و همگی با تضارب آرا و اندیشه باید حاضر باشند و انتقادات باید صحیح و سازنده باشد  با توجه به مطرح بودن مسائل معیشتی مردم در شرایط حال حاضر، شرایط قدری سخت است و دولت کار بزرگی را انجام می دهد، همه باید پای کار بیایند، کمک اصلی به استاندار کرمانشاه این است که با کمک و همراهی اهالی رسانه و روابط عمومی، استاندار استان را به سمتی ببرد که یکسال آینده به بخشی از ثبات اقتصادی برسیم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر تلاش رسانه های معاند مبنی بر ایجاد ناامیدی و کاشت بذر توطئه و دشمنی و تلا‌ برای ناتوان جلوه دادن دولت و مسئولین را در قبال حل مشکلات کشور، یادآور شد: علی رغم اینکه به رئیس جمهور گفته شد اقدام اصلاحات اقتصادی را با تاخیر انجام دهند اما وی با دلسوزی و تاکید بر اجرای برنامه های تیم اقتصادی اصلاح نظام یارانه ها را عملیاتی کردند.

در ادامه این نشست عبدالله الماسی، اظهار کرد: حقیقتا دولت سیزدهم دولت مردمی و به تعبیر رهبری ضد فساد است و با دید انقلابی و منش جهادگری شب و روز و زمان و مکان را برای خدمت نمی شناسد که نماینده آن در کرمانشاه استاندار کرمانشاه است و شاهد تلاش های شبانه روزی او هستیم.

وی افزود: این منش هنوز در روابط عمومی ها جاری نشده امید است بتوانیم این منش را در راستای جهاد تبیین پیگیری کنیم و اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه ادامه داد: نکته مهم این است که متاسفانه مرجعیت رسانه ای کشور را در بسیاری بخش ها از دست دادیم و رسانه ضد ایرانی با اطلاع رسانی ناصحیح سختی را به مشکلات مردم اضافه می کنند و اقدام به روایات بسیاری اتفاقات می کنند و این نشان از کم کاری ماست.

الماسی با بیان اینکه امید است با همکاری اهالی رسانه  در راستای جهاد تبیین اقدامات زیربنایی و جهادی را ادامه دهیم، تاکید کرد: از سال 85 در خدمت جامعه رسانه بودم و از جنس رسانه و خانواده روابط عمومی هستم و دست یاری به سمت همکاران دراز می کنم تا با مشورت بتوانیم گام های خوبی برداریم و روندی که در برخی جاها منزوی است پویا و پر رونق کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار