معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوانرود گفت: عملیات غرورآفرین بیت المقدس در ابعاد مختلف نظامی، حماسی و فرهنگی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 22 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «مصطفی رجبی» روز یکشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر با اشاره به اینکه سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران است، افزود: ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در سطح این شهرستان پیش بینی کرده است.

وی بیان اینکه حماسه سوم خرداد عصاره هشت سال دفاع مقدس بود، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم روز سوم خرداد را با برنامه‌های مهم با محوریت مردم پاس بداریم، زیرا این پیروزی با دست خالی و با ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و انقلاب حاصل شد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز در این جلسه گفت: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر پرافتخار و پراز خاطرات دل انگیز برای ایران اسلامی است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

سرهنگ «بهرام میرزایی» افزود: سوم خرداد یک رویداد تاریخی نیست، بلکه یک جریان تاریخ ساز است که به مردم جهان آموخت باید در برابر زیادی خواهی‌های متجاوزان مقاومت و مبارزه کرد.

وی به برنامه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شهرستان جوانرود اشاره کرد و یادآور شد: مراسم گرامیداشت سوم خرداد، غباروبی مزارشهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا، نواختن زنگ مقاومت، اجرای برنامه‌های بومی محلی و نشست‌های بصیرتی از مهمترین برنامه‌های سالروز سوم خرداد در این شهرستان است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار