سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: جهادگران حوزه سلامت با تمام توان کار بزرگ واکسیناسیون را در استان انجام دادند و با توجه به تعطیلی مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهروندان برای واکسیناسیون به مراکز بهداشتی شهری و روستایی مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 25 May 2022

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن قدردانی از اداراتی که مکانی را در اختیار واکسیناسیون قرار دادند اظهار کرد: از آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، استانداری و ادارات دیگر و رسانه‌ها که در طول این یک سال گذشته، بیشترین انگیزه را در مردم برای واکسیناسیون ایجاد کردند سپاسگزاریم.

وی افزود: این مراکز از ۲ خرداد ۱۴۰۰ گار خود را به صورت گسترده آغاز و ۲ خرداد ۱۴۰۱ به کار خود پایان دادند. واکسیناسیون در یک سال گذشته جان صد‌ها هم استانی را نجات داد که در صورت انجام نگرفتن آن با مرگ و میر بالایی مواجه می‌شدیم.

محمدی گفت: در این مراکز بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن، با همکاری جهادی مردم و ارگان‌ها تزریق شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در ادامه ابراز کرد: از مردم درخواست میشود برای واکسیناسیون مراجعه و افرادی که دوز اول را دریافت کرده برای دوز دوم، کسانیکه دوز دوم را دریافت کرده برای دز سوم و افرادی که دوز سوم را تزریق کردند، امسال طبق اعلام گروه سنی وزارت بهداشت برای تزریق دوز چهارم مراجعه کنند.

وی در ادامه افزود: کرونا هنوز تمام نشده و احتمال دارد پیک دیگری از کرونا وارد کشور شود و سلاح اصلی مقابله با آن واکسیناسیون است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: جهادگران حوزه سلامت با تمام توان کار بزرگ واکسیناسیون را در استان انجام دادند و شهروندان برای واکسیناسیون به مراکز بهداشتی شهری و روستایی مراجعه کنند.


محمدی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه موردی در خصوص آبله میمونی در استان و حتی کشور گزارش نشده و گزارش‌ها در اروپا و آمریکاست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار