مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  استان کرمانشاه:
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  استان کرمانشاه گفت: پانزدهمین مرحله طرح قربانی مشارکتی ویژه ماه شوال، با همت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به دست ۱۲۰۰ خانواده عزتمند کرمانشاهی رسید.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 26 May 2022

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اینکه در سومین سال اجرای طرح مشارکتی قربانی برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قرار گرفته ایم، اظهار کرد:طرح قربانی مشارکتی در ابتدای هر ماه قمری، متبرک به نام حضرت خدیجه (س) و با شعار «میهمان مادر» با مشارکت خیرین نیک اندیش از اقصا نقاط ایران اسلامی به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اجرای ۱۳ مرحله از این طرح طی دو سال گذشته و متنعم شدن نیازمندان در تمامی شهرستان‌های مختلف استان کرمانشاه، تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای یاری رساندن به خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا وارد میدان شده و خدمات مختلفی را به آنان ارائه داد.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  استان کرمانشاه، با اشاره به ارسال محموله‌ای همزمان با ماه مبارک رمضان و توزیع آن در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، روانسر و صحنه، اظهار کرد: مشارکت و همراهی در اجرای طرح قربانی مشارکتی برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) یکی از افتخارات کانون‌های فهما در رزمایش مواسات و همدلی است.

وی با بیان اینکه این مرحله دومین نوبت ارسال گوشت در سال ۱۴۰۱ به استان است، گفت:  تا کنون ۱۳ مرحله محموله گوشت ارسالی و ذبح قربانی مشارکتی، در قالب این طرح میان خانواده‌های محروم در نقاط مختلف شهری، روستایی و حاشیه نشین استان توزیع شده است.

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به اجرای دو مرحله ذبح قربانی مشارکتی ویژه ماه ذالحجه (عید سعید غدیر خم) با مشارکت خودجوش و فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، ابراز کرد: با احتساب این دو مرحله ذبح مشارکتی، پانزدهمین دوره اجرای طرح نذر قربانی اول ماه، در قالب دومین مرحله ماه شوال در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به توزیع این محموله با محوریت مدیران کانون‌های فهما میان خانواده‌های عزتمندی که پیش از این در محله‌های پیرامونی مساجد و مناطق محروم شناسایی شده اند، اعلام کرد: محموله نذر قربانی ماه شوال، امروز (پنج شنبه، ۵ خرداد) با محوریت دفتر امام جمعه شهرستان کنگاور و ۳۱ کانون فرهنگی هنری منتخب از این شهرستان و شهر کرمانشاه میان خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.  

حجت الاسلام کلات پور، در ادامه با قدردانی از خیرین، یکی از بزرگترین برکات این طرح را کمک به سبد غذایی خانواده‌های محرومی دانست که بعضاً ۶ ماه تا یکسال موفق به تهیه گوشت قرمز برای خانواده خود نشده اند.

 وی ارزش هر یک از این بسته‌های گوشت گوسفندی را معال ۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: هریک از بسته‌های ارسالی یک کیلو و ۵۰۰ گرم وزن دارند.  

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار