رییس ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تیم‌های نظارت در فصل ثبت‌نام مدارس فعال هستند و اولیا بجز از وجه کتاب و بیمه، پول نقدی به مدارس پرداخت نکنند.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 26 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، بهمن نریمانی رییس ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان، اظهار کرد: اولیا باید برای ثبت‌نام پایه‌های اول، هفتم و دهم، چون ورودی مقاطع تحصیلی هستند، باید اقدام کنند.

وی بهترین مدرسه را برای ثبت‌نام نزدیک‌ترین مدرسه به خانه دانست و گفت: مدارس استان تفاوت زیادی با هم ندارند و از آنجا که مشکلی هم در بحث ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان نداریم، فعلا دانش‌آموزان پایه اول پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رییس ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۳۵ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس استان ثبت‌نام شوند، افزود: دانش‌آموزان پایه اول ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی است و ثبت‌نام قطعی بعد از سنجش در پایگاه‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برای ثبت‌نام میان‌پایه‌ها نیازی به حضور والدین نیست و در مدارس ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

نریمانی با تأکید بر بحث ممنوعیت دریافت هر گونه وجه نقد به غیر از وجه کتاب و بیمه، گفت: تیم نظارتی با حضور اعضا و ناظرین ستاد ثبت‌نام و همچنین کارشناسان مطلع و بازرسین داریم که بر فرآیند ثبت‌نام به ویژه دریافت وجه از والدین نظارت دارند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند شکایات مرتبط با فرآیند ثبت نام دانش آموزان را با شماره تماس ۳۸۲۵۱۵۹۸ و ۳۸۲۳۳۷۴۸ اعلام کرده و یا مراجعه به سامانه پاسخگویی به شکایات پیگیری کنند و طی مدت هفت روز پاسخ لازم را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار