معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:
معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: دستاورد مهم جلسه استاندار کرمانشاه با مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری اهداف، موافقت با سرمایه گذاری ٣۵٠ میلیون دلاری این هلدینگ در صنایع پایین دست پتروشیمی کرمانشاه بود.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶ 28 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهزاد باباخانی در خصوص دیدار بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه با ولی‌الله حاجی‌پور، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف اظهار کرد: جلسه دوم با مدیر عامل هلدینگ نفت، گاز، پتروشیمی اهداف برگزار شد در این جلسه حاجی پور مدیر عامل و معاونین و مدیران مجموعه هلدینگ اهداف شرکت کردند.

وی افزود: در خصوص سرمایه گذاری این هلدینگ در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان، توافقات بسیار خوبی حاصل شد، مهمترین توافق صورت گرفته این بود که هلدینگ اهداف برای اجرای یک پروژه 350 میلیون دلاری در استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد و قرار شد موضوعات مربوط به تخصیص خوراک و بحث عملیات اجرایی آن را پیگیری کنیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین استاندار ظرفیت های حوزه معادن استان کرمانشاه و حوزه نفت و گاز پتروشیمی را برای سایر طرح هایی که ممکن است مد نظر این هلدینگ باشد عنوان کردند و قرار شد "هلدینگ اهداف" یک تیم کارشناسی را برای سرمایه گذاری در سایر موارد به استان اعزام کنند و موضوعات مربوط به آن را پیگیری کنند.

باباخانی تاکید کرد: دستاورد مناسب این جلسه موافقت هلدینگ اهداف با سرمایه گذاری حداقل 350 میلیون دلاری این شرکت در حوزه صنایع پایین دست پتروشیمی بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار