فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه انتقام جویی و مشکلات خانوادگی به سمت منزل همسر سابق خود در یکی از محلات شهر تیراندازی کرده بود.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 29 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در خیابان بیستون شهرک امام (ره) کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد شخصی با مراجعه به درب منزل همسر سابق خود که دخترعمویش هم بوده به دلیل اختلافات خانوادگی با اسلحه کلت اقدام به تیراندازی کرده و متواری شده است.

دلیری ادامه داد: ماموران در ادامه و با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه عامل تیراندازی در شهرک مهدیه شده و در حالی که قصد ورود به مزنل را داشتند با تیراندازی و عربده کشی عامل تیراندازی مواجه شدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآور شد: با این حال ماموران انتظامی ضمن محاصره منزل توانستند به محل اختفای شرور تیرانداز ورود و در عملیاتی ضربتی و حساب شده این شخص را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از منزل عامل تیراندازی یک قبضه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۱۲ عدد فشنگ کشف کردند، افزود: این فرد پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان‌های استان به سر می‌برند و نزدیک ۵ ماه است که کلیه مرخصی‌های آن‌ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخورد‌های قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می‌رسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار