به گفته معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، بزرگترین مجموعه تفریحی سرگرمی غرب کشور (پارک آبی) ظرف سه ماه آینده در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 29 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا اصغر رشنو در حاشیه بازدید از این پروژه ، بااشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه از حدود دو سال پیش، اظهار کرد: بزرگترین مجموعه تفریحی سرگرمی غرب کشور، در محل سابق استخر پاسارگاد کرمانشاه واقع در محله کارمندان درحال احداث است.

وی ادامه داد: این پروژه با مجوز میراث فرهنگی استان در زیربنای ۴۷۰۰ مترمربع احداث شده و هم اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تنها نصب تجهیزات آن باقی مانده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه تا بحال برای این پروژه حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده، اظهار کرد: در حال حاضر سرمایه گذار بخش خصوصی این پروژه در حال نصب تجهیزات خریداری شده است و در هفته دولت امسال با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

وی از بالا بودن سطح کیفی این پروژه خبر داد و گفت: سرسره‌های آبی هیجانی این پروژه ۱۳ متر ارتفاع و ۱۳۰ متر طول دارد که نمونه مشابه آن را در هیچ جای دیگر کشور نداریم.

رشنو از استخر‌های کودکان و بزرگسالان، رستوران، سالن بدنسازی، آب درمانی، ماساژ درمانی، اتاق نمک، سونای خشک، جکوزی و ... به عنوان دیگر فضا‌های در نظر گرفته شده برای این پروژه نام برد و گفت: هر گردشگری می‌تواند یک روز کامل خود را در این پارک آبی سپری کند که این مسئله برای کلانشهر کرمانشاه که یکی از مقاصد مهم کردشگری غرب کشور است، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی نزدیکی به مراکز گردشگری استان همچون تاق بستان، پارک کوهستان، هتل‌ها و... را از مزیت‌های مهم پارک آبی کرمانشاه خواند و اعلام کرد: این پروژه می‌تواند در ماندگاری گردشگران عراقی هم در کرمانشاه موثر باشد.

معاون سرمایه گذاری استان درپایان با بیان اینکه ۹۰ درصد از اعتبارات هزینه شده برای این پروژه از محل آورده سرمایه گذار بوده، از تلاش‌های سرمایه گذار پروژه در تسریع روند احداث آن قدردانی کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار