مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ١٠٧ هزار کد بورسی جدید صادر و در کشور جایگاه اول را کسب کردیم.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 30 June 2022

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شاخص کل بورس در هفته گذشته روند نزولی را دنبال کرد و به یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد رسید.

وی افزود: شاخص کل هم وزن هم روند نزولی داشته و به ۴۲۱ هزار واحد رسید، دلیل نزول بازار هم شرایط سیاسی است که به خاطر مسائل برجام در کشور حاکم است و بنگاه‌های اقتصادی و فعالین بازار سرمایه منتظر هستند تا نتایج این مذاکرات مشخص شود.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه ادامه داد: از طرفی بخشی از واحد‌های تولیدی کشور هم به دلیل مشکلاتی که در حوزه صنعت برق داریم با چالش مواجه شدند و این هم باعث شده تاثیر منفی روی بازار ایجاد شود.

وی گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد و اخبار موجود که از مذاکرات شنیده می‌شود و ادامه روند موضوع برق انتظارمان این است هفته آینده هم بازار نزولی باشد و البته یک شیب خیلی کمتری باشد و شدت نزول آن کمتر باشد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه خاطر نشان کرد: در تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه، اردیبهشت و خرداد ماه بیشترین کد بورسیِ صادر شده در کشور مربوط به استان کرمانشاه بوده است به طوری که ما در اردیبهشت ماه ۲۷ هزار کد بورسی جدید و در خرداد ماه حدودا ۷۰ هزار کد بورسی صادر کردیم.

بهمن تاکید کرد: مجموعا در سه ماهه اول سال ۱۰۷ هزار کد بورسی جدید صادر شده که در سطح کشور جایگاه اول را داریم که اگر بازار شرایط مطلوبی به خودش بگیرد قطعا اقبال برای افزایش حجم معاملات را هم شاهد خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار