تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
کسب مدال برنز مسابقات ورزش سه گانه قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ توسط سید پارسا محجوب
کد خبر: ۱۰۵۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 02 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مسابقات ترای‌اَتل قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در شهر بورابای کشور قزاقستان برگزار و سید پارسا محجوب ملی پوش شایسته کشورمان لحظه‌ای تاریخی را برای ورزش کشور رقم زد و موفق شد تا ضمن کسب مقام سوم این مسابقات، برای اولین بار کشورمان را صاحب مدال در تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا این رشته نماید.

محجوب برای کسب این مدال تاریخی و ارزشمند با ورزشکاران شاخص و عنوان دار قاره آسیا همچون ایان بیسن بایف قهرمان آسیا و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی به رقابت پرداخت و با عملکرد فوق العاده‌ای که از خود ارائه داد، موفق شد تا با پشت سر گذاشتن میرلان ایسکاکف نفر سوم قهرمانی امید‌های ترای اتلون آسیا به مدال برنز مسابقات ترای‌اَتل قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

استاندار کرمانشاه نیز در پیامی کسب مدال برنز مسابقات ورزش سه گانه قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ توسط «سید پارسا محجوب» را تبریک گفت. محجوب برای اولین بار کشورمان را صاحب مدال در تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا در این رشته کرده است.

 متن پیام تبریک بهمن امیری مقدم به شرح زیر است:

ورزش استان کرمانشاه بار دیگر با افتخار آفرینی یک جوان برومند خود در «رقابتهای تری اتلون قهرمانی آسیا» جلوه درخشان توان و ظرفیت موثر و تعیین کننده خود را در ورزش قهرمانی کشور در آوردگاه های بزرگ و خطیر به رخ کشید و با ثبت « نخستین مدال تاریخ ورزش ایران» در رشته تری اتلون(ورزش سه گانه) در رقابتهای آسیایی نقش ارزشمند خود به عنوان یکی از پایه های اصلی کسب افتخار در ورزش قهرمانی را به خوبی ایفاء نمود.

اینجانب کسب مدال تاریخی و ارزشمند برنز سید پارسا محبوب ورزشکار جوان و غیور کرمانشاهی در آوردگاه رقابتهای آسیایی به عنوان نخستین مدال تاریخ ورزش ایران در این رشته ورزشی را به این قهرمان ارزنده، خانواده محترم ایشان، جامعه ورزشی استان و جوانان پرتلاش و با پشتکار استان کرمانشاه در عرصه های مختلف و بویژه ورزش تبریک عرض نموده و از آستان خداوند قادر متعال، عافیت و تندرستی و توفیقات بیشتر در زندگی و در صحنه ها و میدان های بزرگ ورزشی را برای این قهرمان عزیز مسالت می نمایم.

یکی از اولویت های استانداری کرمانشاه در دوره مدیریت جدید تلاش ویژه برای مهیا ساختن مسیر شکوفایی و قهرمانی جوانان برومند سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و این امیدواری ویژه وجود دارد که در آینده نزدیک شاهد افتخارآفرینی های متعدد دیگر ورزشکاران استان در میدان های ملی، آسیایی و جهانی باشیم.

ایان بیسن بایف و تمریلان تمیروف ورزشکاران کشور میزبان موفق به کسب عناوین اول و دوم این رقابت‌ها شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار