مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه:
مدیر کل زندان های استان کرمانشاه گفت: سازمان زندان ها در اجرای منویات مقام معظم رهبری در اولین اولویت خود در سال جاری به بحث اشتغال پرداخته و با رایزنی با دیگر سازمان ها، تسهیلاتی را برای کار آفرین ها در داخل زندان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 04 July 2022

حمیدرضا پوریانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: توجه به اینکه اولویت سال بحث اشتغال است، سازمان زندان ها در اجرای منویات مقام معظم رهبری اولین اولویت خود را در سال جاری به بحث اشتغال قرار داده، بنابراین با رایزنی سازمان زندانها، تسهیلاتی را برای کار آفرین ها در داخل زندان ها از قبیل وام کم بهره و معافیت مالیاتی در نظر گرفته است.

وی افزود: از کار آفرینان استان تقاضا می شود با توجه به معضل اشتغال که یکی از دلایل بروز جرم در استان و کشور است از کارگاه و سوله های ما بازدید و پیشنهادات خود در این زمینه را مطرح کرده و در زمینه اشتغال زایی برای زندانیان یاری رسان ما باشند.

مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه اضافه کرد: کارگاه تولید و تعمیر مبل در مجموعه کانون اصلاح و تربیت برای مددجویان زیر ۱۸ سال افتتاح که پنج نفر از مددجویان در آن مشغول به کار هستند و به زودی کارگاه تولید ساعت ایستاده در مجموعه چشمه سفید افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت کرونا در دو سال گذشته وضعیت زندانی ها با همکاران ما در سازمان و اداره کل زندان های استان کرمانشاه باتوجه به پروتکل های بسیار سخت در ورودی زندانها در نظر گرفته شده بود و از تمامی افراد در ورودی های زندان تست کرونا گرفته شد.

حمیدرضا پوریانی ادامه داد: افراد با تست مثبت وارد قرنطینه سختگیرانه می شدند و تمامی ورودی های در یک قرنطینه جداگانه نگهداری می شدند و پس از ۱۴ روز و در صورت منفی شدن تست وارد زندان می شدند و باعث کنترل کرونا در استان و سطح کشور شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار