به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون و بر اساس آمار سامانه رصد بیش از ۱۰ هزار شغل در کرمانشاه ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 04 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مختار احمدی با اشاره به هدفگذاری ایجاد بیش از ۴۶ هزار شغل در استان طی سال جاری، اظهار کرد: در سه ماهه امسال و بر اساس آمار سامانه رصد بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ شغل در کرمانشاه ایجاد شده که نشان می‌دهد ۲۲ درصد هدفگذاری امسال محقق شده است.

وی بیشترین شغل ایجاد شده را مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۳۹۵۷ مورد اعلام کرد و ادامه داد: در شهرستان کرمانشاه نیز تحقق ۲۶ درصدی هدفگذاری اشتغال را داشته ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیشترین تحقق اشتغال در استان را نیز مربوط به سرپل ذهاب با تحقق ۲۷ درصدی و ایجاد ۵۴۶ شغل اعلام کرد.

احمدی با بیان اینکه بیشترین اشتغالزایی در دستگاه‌ها نیز مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده، عنوان کرد: در این بخش اشتغالزایی ۴۰۱۹ نفر را داشته ایم.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی با ۱۸۰۰ نفر و کمیته امداد با ۱۲۷۲ نفر در جایگاه‌های بعدی اشتغالزایی در سطح استان بین دستگاه‌های مختلف قرار دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار