مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: تا سوم مرداد سال جاری با افزایش ٢٠ درصدی خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 26 July 2022

ماشالله آرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تا پایان روز سوم مرداد ۴۴۰ هزار و ۳۰۶ تن خرید تضمینی گندم انجام شده است، خرید توافقی از طریق کارخانه‌های ماکارونی، ۵۷ هزار ۷۳۷ تن انجام شد.

وی افزود: در مجموع ۴۹۸ هزار و ۴۳ تن خرید گندم را از کشاورزان داشتیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی ادامه داد: وجه پرداختی به کشاورزان بابت خرید تضمینی گندم ۱۳۴۶ میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: کشاورزانی که تا ۱۱ تیر، گندم خود را به مراکز تضمینی تحویل دادند به صورت ۱۰۰ درصدی مطالبات خود را دریافت کردند.

آرویسی اظهار کرد: مابقی هم به زودی پرداخت خواهد شد که توسط سامانه کشوری و دولت به حساب بانک کشاورزی واریز خواهد شد و به حساب کشاورزان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: تا سوم مرداد ماه سال جاری ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش خرید تضمینی گندم داشتیم و ۱۳ درصد در بحث خرید توافقی با رشد مواجه بودیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تاکید کرد: در مناطق معتدل و سردسیر خرید تا نیمه دوم شهریور ادامه خواهد داشت و در مناطق گرمسیری به پایان رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار