سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: اولین اجتماع بزرگ کودکان عاشورایی روز سوم محرم در مسجد عمادالدوله کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۰۵۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 31 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محمد خیاط‌زنجانی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در خصوص مراسم تجمع کودکان عاشورایی در روز سوم محرم، اظهار کرد: با توجه به اینکه قشر کودک یکی از قشر‌های حساس و آینده‌ساز کشور محسوب می‌شود. توجه به رشد معنویت در این سن حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین حوزه علمیه مشکات مسجد عمادالدوله، امسال اولین اجتماع کودکان عاشورایی برگزار شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: مکان این اجتماع در محوطه مسجد عمادلدوله خواهد بود و برنامه فردا از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به مدت ۷۵ دقیقه با خواندن سرود سلام فرمانده به زبان کُردی، قصه‌گویی عاشورایی، مدیحه سرایی، سخنرانی و قرائت بیانیه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرویس ایاب ذهاب درب مراکز کانون‌های پرورش فکری کرمانشاه در نظر گرفته که از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه کار جابجایی کودکان را انجام می‌دهند.

خیاطی‌زنجانی گفت: کانون پرورش فکری با هدف تثبیت ایمان، تقویت هویت ایرانی اسلامی، تقویت قوه تعقل و تفکر در کودکان و نوجوانان مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۶ مرکز ثابت کانون پرورش فکری در استان، تصریح کرد: ۱۴ مرکز این تعداد در شهر کرمانشاه است که علاوه بر این مراکز ثابت چندین مراکز سیار هم داریم که به روستا‌ها مراجعه می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار