معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تجهیز بیش از ۹۰ درصد نانوایی‌های استان به کارتخوان هوشمند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 03 August 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدرضا عباسی، با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۲۰۳۰ واحد خبازی فعال است، گفت: تاکنون ۱۹۳۰ نانوایی استان به کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند که این تعداد معادل بیش از ۹۰ درصد نانوایی‌های استان است.

وی با بیان اینکه کار تجهیز ۱۰۰ نانوایی استان به کارتخوان هوشمند باقی مانده، گفت: این نانوایی‌ها به دلایلی همچون مشکلات مرتبط با کد مالیاتی تاکنون به کارتخوان هوشمند مجهز نشده‌اند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: به نانوایی‌هایی که مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند نشده‌اند یک مهلت ۱۵ روزه برای حل مشکلاتشان داده‌ایم و امیدواریم با حل مشکلات این نانوایی‌ها و تجهیز آن‌ها به کارتخوان هوشمند تمامی نانوایی‌های استان مجهز به کارتخوان هوشمند شود.

عباسی یادآور شد: کمبودی از حیث وجود دستگاه کارتخوان هوشمند برای تجهیز سایر نانوایی‌های استان نداریم.

عباسی در ادامه تجهیز نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند را گام مهمی در جهت نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها عنوان کرد و افزود: نصب کارتخوان هوشمند کار نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها را از حیث تطابق میزان سهمیه آرد دریافتی و میزان پخت نان آسان کرده است.

عباسی ادامه داد: با تجهیز نانوایی‌ها امکان رصد فعالیت نانوایی‌ها به سادگی امکانپذیر است، کما اینکه از ابتدای همین ماه تاکنون ۸۰ مورد تخلف در سطح نانوایی‌های استان مشاهده شده که با متخلفان برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار