سرپرست فرمانداری کرمانشاه
سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز بازگشت زائران اربعین به کشور، کرمانشاه آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان زائرین را دارد.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱ 10 September 2022

ابراهیم رحیمی زنگنه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: موج بازگشت زائرین آغاز شده و تمهیدات لازم برای اسکان زائران اربعین اندیشیده شده و موکب‌های شهرستان با ظرفیت چند هزار نفر برای اسکان زائران آماده است.

وی با اشاره به آمادگی سپاه برای اسکان زائران عنوان کرد: اردوگاه فرهنگی تربیتی توحید در ورودی شهر کرمانشاه با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر، زائرسرای کربلا در میدان جمهوری با ظرفیت ۵۰۰ نفر و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری در بلوار شهید بهشتی و کانون بسیج بلوار ظفر با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر از سوی سپاه برای اسکان زائران آماده شده است.

رحیمی زنگنه گفت: ارتش نیز هتل گلایول و پادگان سروران و ۲۸۱ بیستون در مجموع با ظرفیت ۳۰۰ نفر
برای اسکان زائران آماده کرده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: ۳۰ مدرسه با ۳۰۰ کلاس درس در سه ناحیه شهر کرمانشاه برای اسکان آماده شده که باید توسط هلال‌احمر مجهز به موکت و پتو شود.

وی عنوان کرد: مقرر شده ۱۵ هزار قرص نان از سوی سازمان غله، ۳۰۰۰ کنسرو از سوی اصناف، ۱۰۰ هزار بطری آب ازطرف کارخانه زمزم و ۳۰۰ هزار بطری نیز از تهران برای پذیرایی از زوار آماده شود.

دکتر رحیمی‌زنگنه از آغاز فعالیت آشپزخانه‌ها از فردا برای پذیرایی از زوار خبر داد و گفت: مقرر شده آشپزخانه سپاه ۳۰۰۰ پرس، علوم پزشکی ۳۰۰۰، ارتش ۲۵۰۰ پرس، شهرداری ۱۰۰۰۰ پرس و آموزش و پرورش نیز ۱۰۰۰ پرس غذا برای تغذیه زوار تأمین کنند.

وی با بیان اینکه تا زمان بازگشت زوار نانوایی‌های شهر‌های ماهیدشت، بیستون و قلعه تا ساعت ۲۴ فعالیت می‌کنند افزود: راهنمایان زائران با کمک سپاه در میادین ورودی شهر حضور دارند.

دکتر رحیمی‌زنگنه بیان کرد: خودرو‌های شهرداری برای جابه‌جایی و انتقال آب، نان و تغذیه زائران آماده شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار