مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان به تو از دور سلام و با تاکید بر حضور خانوادگی در کرمانشاه گفت:کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در چهار معبر ورودی به استان کرمانشاه و مسیر تردد زائران  زائرین خدمات ارائه می دهد.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 11 September 2022

حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن رسیدن اربعین حسینی و برگزاری جلسات مختلف با استاندار و مسئولین استانی زیرساخت‌های لازم انجام شده است. کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین تشکیل و در چهار معبر ورودی به استان کرمانشاه و مسیر تردد زائران  زائرین خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: سازمان تبلیغات امسال به عنوان کمیته‌ی فرهنگی و آموزشی فعالیت‌های زیادی را انجام داده است.

احمدی گفت: اجرای نمایش چهار پایه خوانی و اعزام ۲۰ مبلغ برای خدمت به زائرین از دیگر خدمات این سازمان است.

این مسئول ادامه داد: آماده سازی ۳۰ هزار برگه زیارت اربعین با هماهنگی کمیته‌ی فرهنگی و آموزشی و اداره کل اوقاف، آماده سازی ۱۴ هزار پیکسل مزین به چهره‌ی رهبر معظم، حاج قاسم، شهید ابومهدی و تصویر حرم سیدالشهدا، آماده سازی ۵هزار پرچم برای فضاسازی پایانه خسروی از قصر شیرین تا مرز خسروی انجام گرفته است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: تهیه ۲ هزار عکس از شهدا برای طرح ویژه زیارت به نیابت از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت برای زائرین انجام شده که عکس‌ها بر کوله‌ها نصب و به نیابت از شهدا زیارت را بجا بیاورند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان به تو از دور سلام و با تاکید بر حضور خانوادگی در کرمانشاه برگزار شود.

وی افزود: راهپیمایی جاماندگان اربعین روز ۲۵ شهریور همزمان با ۲۰ صفر و اربعین حسینی ساعت ۱۰ صبح در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: راهپیمایی به تو از دور سلام از میدان آزادی تا گلزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: نکته قابل توجه برای زائران این است که عراقی‌ها خسروی را با نام منذریه می‌شناسند و زائران برای بازگشت به کشور از مرز خسروی باید در عراق مرز خروجی خود را منذریه معرفی کنند که به همین منظور بنر‌ها و تابلو‌هایی نیز برای هدایت زائران نصب خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار