مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفتگو با تابنا‌ک:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: در مراسم جاماندگان اربعین که امروز (شنبه) برگزار می‌شود در مسیر پیاده روی مواکب و هیئت‌ها میزبان کودکان و نوجوانان این مراسم خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۶۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 17 September 2022

میزبانی از کودکان و نوجوانان در مراسم معصومه حسنی خونساری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی برای جذب کودکان و نوجوانان جا و مکان نمی‌شناسد و همواره مورد توجه است، اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه با عنوان "به تو از دور سلام" با برپایی غرفه کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: غرفه فرهنگی کودک و نوجوان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در کنار مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در کرمانشاه امردز شنبه ۲۶ شهریور ماه در کنار مزار شهدا محل قرائت زیارت اربعین با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان برپا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه دلدادگان اربعین حسینی در سال جاری نیز با عنوان "به تو از دور سلام" با پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینه در کنار این مراسم مذهبی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه اقدام به برپایی غرفه کودک و نوجوان می‌کند، یادآور شد: والدین می‌توانند با مراجعه به غرفه کودک این اداره کل کودکان و نوجوانان خود را در برنامه‌های جانبی ترویجی و کتابخوانی این اداره کل شرکت دهند.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه دلدادگان اربعین حسینی، در غرفه کودک و نوجوان با عنوان فعالیت‌های کودکان عضویت رایگان کتابخانه، قصه گویی، شعر خوانی آیینی اهدای هدایای ویژه برای کودکان همراه با نقاشی و قصه‌گویی هم خواهیم داشت.

حسنی خونساری تاکید کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و جذب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی جا و مکان نمی‌شناسد برای جذب کودکان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در تمامی عرصه‌ها و مکان‌های فرهنگی برنامه ریزی می‌کنیم.

وی گفت: مراسم جاماندگان اربعین امروز شنبه ۲۶ شهریور همزمان با اربعین حسینی، در مسیر پیاده‌روی مواکب و هیئت‌ها میزبان کودکان و نوجوانان این مراسم خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار