استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون بیش از ٢٩٠ هزار نفر از مرز خسروی به کشور عراق خروج پیدا کردند، گفت: با هماهنگی مسئولان عراقی، از این پس مرز خسروی برای تردد زوار عتبات در قالب کاروان باز خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۶۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 17 September 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم با اشاره به توافق صورت گرفته با طرف عراقی برای بازگشایی دائمی مرز خسروی اظهار کرد: با هماهنگی مسئولان عراقی، از این پس مرز خسروی برای تردد زائران حسینی در قالب کاروان بازخواهد بود.

وی با بیان اینکه سفر زائران از سراسر کشور از این مرز ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون بیش از ۲۹۰ هزار نفر از مرز رسمی خسروی به عراق خروج پیدا کردند و افزون بر ۱۲۰ هزار نفر نیز به کشور بازگشتند و این ورود به کشور تداوم دارد که در چند روز آینده هم تعداد ورودی‌ها بیشتر خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این زمینه استان کرمانشاه آمادگی کامل دارد، وسیله نقلیه هم در مرز خسروی فراهم است و این آمادگی در استان وجود دارد تا زواری که از مرز خسروی وارد کشور می‌شوند به سرعت به سمت شهر‌های مبدا حرکت کنند و به شهرشان بازگردند.

امیری‌مقدم با اشاره به انتقال زائران بعد از ورود به پایانه با اتوبوس‌ها به شهرستان قصر شیرین، تاکید کرد: بعضا اتوبوس‌ها تا تهران نیز افراد را منتقل کرده و یا در برخی موارد نیز به صورت رایگان به مرکز کرمانشاه منتقل می‌شوند در شهر قصرشیرین هم پایانه‌ها فعال و زائران می‌توانند به سمت مبدا خود حرکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار