سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش شمار شهر‌های با وضعیت آبی استان، گفت: در شبانه روز گذشته فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان نداشتیم.
کد خبر: ۱۰۶۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 17 September 2022

حامد بهرامیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ٢ مورد بیمار مثبت بستری و ٣ بیمار سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته فوت قطعی بر اثر ابتلا به کرونا نداشتیم و مجموع جان باختگان قطعی ۳۲۲۳ نفر باقی ماند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: بستری‌های جدید در ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر بوده و ۶ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی بیماران بستری حال حاضر را ۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: بستری موقت (تزریق رمدسیویر) نداشتیم. ک بیماران بستری در بخش‌های ویژه ۱۵ نفر است که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در ادامه بر اساس آخرین به روز رسانی ها، رنگ بندی شهرستان‌های استان از ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ را اعلام کرد و گفت: شهرستان‌های اسلام آباد غرب، دالاهو، گیلانغرب، پاوه، ثلاث باباجانی و سنقروکلیایی زرد هستند.

بهرامیان تاکید کرد: شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و هرسین در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار