رئیس کمیته اربعین ستاد کل نیرو‌های مسلح:
رئیس کمیته اربعین ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به خدمات رسانی گسترده ماموران انتظامی به زائران اربعین گفت: پلیس از ماموریت عظیم اربعین سربلند بیرون آمده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 18 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "بهرام حسینی" در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال با وجود گرمی هوا جمعیت زیادی از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عازم عتبات عالیات و کربلای معلی شدند تا خود را به جمع میلیون‌ها عاشق حضرت سیدالشهدا (ع) برسانند.

وی ادامه داد: با این شرایط نیاز به خدمات رسانی گسترده کاملا مشهود بود و در این راستا یکی از دستگاه‌هایی که از پیش از آغاز راهپیمایی اربعین پای کار آمد پلیس بود و به حق توانست خدمات بسیار خوبی را به عموم زوار ارائه کند.

سردار حسینی تصریح کرد: مدیریت سفر زائران، تلاش برای کاهش سوانح، برقراری امنیت، توجیه و آگاه سازی آن‌ها از شرایط کشور عراق و ... برخی از مواردی بود که پلیس به خوبی نسبت به آن‌ها ورود و توانست اقدامات خوبی را در این راستا صورت دهد.

رئیس کمیته اربعین ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: با توجه به مجموعه اقداماتی که انجام گرفته می‌توان ادعا کرد پلیس در ماموریت اربعین سربلند بیرون آمد و ان شاءالله بتواند همین روند خدمات رسانی را تا پایان بازگشت زائران تداوم بخشد.

وی همچنین با اشاره به زیرساخت‌های مطلوب پایانه خسروی و رضایت زائرانی که این مرز را برای تردد انتخاب کرده اند، گفت: خوشبختانه شاهد هماهنگی خوبی بین نیرو‌های مسلح استان برای امنیت آفرینی در این نقطه و خدمات رسانی به زوار شاهد بودیم که جای تقدیر دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار