فرماندار سرپل ذهاب:
فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه تا بازگشت آخرین زائر اربعین آماده پذیرایی هستیم، گفت: موکب داران مردمی در طول این مدت در خدمات دهی به زائرین سنگ تمام گذاشتند و جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 20 September 2022

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مردم سرپل ذهاب منتظر مهمان نوازی و میزبانی از زائرین بودند تا پاسخ گوی محبت‌های ملت ایران در زمان زلزله باشند.

وی افزود: در شهرستان ۱۱ کمیته زیرمجموعه ستاد اربعین تشکیل و مسئولین کمیته‌ها ضمن برگزاری جلسات مقدمات کار برای پذیرایی زائرین در ورود و خروج شهر فراهم شد.

وی ادامه داد: ۶ موکب در مسیر ورودی و خروجی شهر به همت مردم، هیئت امناء و دهیاران و شورای تامین و اداری شهرستان، خیرین و یک موکب توسط پادگان ابوذر در مرز خسروی برپا و پای کار بودند.

بابلی بیان کرد: خوشبختانه از ۱۴ شهریور موکب‌ها برپاشدند وعده صبحانه، ناهار و شام و میان وعده در خدمت زائرین بودیم و موکب داران سنگ تمام گذاشتند.

ایشان خاطرنشان شد:هم اکنون تعداد زائران بازگشتی اربعین محدود شده اند و ما تا بازگشت آخرین نفرات زائران خدمات رسانی در بحث انتقال و جابجایی آن‌ها را داریم. برای برگشت زائرین دو موکب در نظر گرفتم و پذیرایی زائرین در برگشت هستند.

فرماندار سرپل ذهاب اظهار داشت: استاندار کرمانشاه در این مدت  خدمات موکب داران و خیرین شهرستان مورد بازدید قرار دادند و از اعضاء ستاد اربعین شهرستان تشکر کردند و خبر خوشی که برای مردم داشتند مسیر مرز خسروی در طول سال باز است و ما پذیرایی زائرین خواهیم بود.

بابلی گفت: تا زمانی که زائرین برگردند آمادگی پذیرایی از این عزیزان که یک وظیفه و توفیق است را نیز داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار