نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به فضل الهی و با درایت و رهبری مقام معظم رهبری، نیرو‌های پرصلابت مسلح اعم از ارتش، سپاه، پلیس، مرزبانی و بسیج در اوج اقتدار و صلابت قرار دارند و قادر هستند هرگونه تهدید دشمن را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 20 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه که در آستانه هفته دفاع مقدس انجام شد، به ظرفیت‌های عظیم کشور در حوزه‌های مختلف اشاره و اظهار داشت: یکی از این ظرفیت‌ها داشتن نیرو‌های مسلح توانمند، ولایی و مقتدری است که حضورشان در صحنه یاعث ایجاد رعب و وحشت میان دشمنان این مرز و بوم شده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، افزود: اگر امروز کشورمان مملو از ظرفیت‌های بزرگی است که حربه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و انقلاب را روز به روز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهد، به برکت وجود ایشان است که این ظرفیت‌ها را خلق و قدرت شرق و غرب را درهم شکست.
آیت الله علما یادآوری کرد: امروز اصلی‌ترین دشمنان این مرز و بوم هم به قدرت ایران خصوصا در حوزه صنایع موشکی ایمان داشته و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند به بلایی بزرگ دچار خواهند شد.
نماینده، ولی فقیه در استان تاکید کرد: نیرو‌های پرصلابت مصلح اعم از ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی و بسیج به فضل الهی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند و قادر هستند هرگونه تهدید دشمنان را به بهترین و قاطعانه‌ترین شکل ممکن پاسخ دهند.
وی با بیان اینکه روزگاری همین کرمانشاه و دیگر استان‌های کشورمان جولانگاه آمریکایی‌ها و غربی‌ها بود، خاطظرنشان کرد:، اما امروز جمهوری اسلامی در تصمیم گیری‌های بزرگ جهانی حضور دارد و استقلالش زبانزد خاص و عام است.
آیت الله علما ادامه داد: این همه اقتدار و صلابت توسط امام راحل (ره) ایجاد شد و پس از ایشان هم رهبر فرزانه انقلاب همان مسیر را به درستی ادامه دادند تا امروز جمهوری اسلامی علی رغم همه دسیسه‌ها و توطئه چینی‌ها به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شود.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: صحنه دفاع مقدس عرصه دیگری از قدرت نمایی انقلاب و جمهوری اسلامی بود، جایی که رژیم بعثی عراق با همراهی بسیاری کشور‌ها نتوانست حتی یک وجب از خاک این سرزمین را تصرف کند.
وی افزود: در جنگ نابرابر ۸ ساله ملت بزرگ و مقاوم ایران در کنار نیرو‌های پرصلابت مسلح به دفاع از تمامیت ارضی کشور پرداخته و به همه جهان تسلیم ناپذیری خود در برابر ظلم و ستم و استبداد را اثبات کردند.
آیت الله علما در پایان بر لزوم تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس خصوصا برای نسل جوان نیز تاکید کرد و گفت: این دوران هم باید مانند راهپیمایی عظیم اربعین به خوبی تبیین شود تا نوجوانان و جوانان ما با حقایق امر آشنا و متوجه شوند استقلال امروز جمهوری اسلامی در چه شرایطی حفظ شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار