امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تفکر بسیجی که تشکیل آن  سال‌ها پیش از سوی امام راحل پیشنهاد شد در حفظ و اقتدار نظام اسلامی موثر بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 02 December 2022

تفکر بسیجی در اقتدار نظام تاثیرگذار بوده استبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: علی رغم مشکلات مهم جوانان از جمله اشتغال، ذازدواجذو مسکن، اما جوانان ما باید آگاه و بیدار باشند و از دسیسه و جنایات دشمن در سایر کشور‌ها درس بگیرند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان که فرمایش کردند: دشمن به وسیله تفکر بسیجی شکست خورده است، افزود: تفکر بسیج و سپاه و.. در انسجام و اقتدار نظام اسلامی موثر بوده و ما موظفیم از آن حفاظت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: سال‌های گذشته امام راحل برای مقابله با دسیسه‌های دشمن پیشنهاد تشکیل ارتش چند میلیون بسیج را ارائه داد امروز این تشکیلات و این اندیشه در مقابله با دسیسه و دروغ پردازی دشمن ایستاده است.

آیت الله علما تاکید کرد: صدای ملت ایران رسا است و تمام دنیا باید این صدا را بشنوند در مراسمی همچون ۱۳ آبان مردم ایران ثابت کردند همواره با نظام و انقلاب همراه بوده و این دشمن را آگاه می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار