رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آماده باش نیرو‌های پلیس راه در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ 03 December 2022

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آماده باش و خدمات رسانی نیرو‌های پلیس راه به رانندگان با توجه به شرایط مه آلودی هوا، اظهار کرد: نیرو‌های پلیس راه به صورت صد در صدی در محور‌ها حضور فعال دارند.

وی افزود: عمده تمرکز نیرو‌های پلیس بر بخش‌هایی است که قابلیت مه گرفتگی دارند، تذکرات لازم را پیش از اینکه رانندگان به محل‌های مه گرفته برسند مقابل پاسگاه‌های پلیس راه اعلام می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: همکاران پلیس راه چراغ گردان و چراغ خودرو‌ها را به منظور اعلام هشدار و تذکرات لازم به رانندگان روشن قرار دادند.

وی گفت: لازم است رانندگان در صورت قرار گرفتن در شرایط مه آلود حتما چراغ‌های جلو با نور پایین را روشن نگاه داشته و از عجله و شتاب بپرهیزند، فاصله مطمئنه را رعایت کرده و توجه بیشتری به اطراف داشته باشند.

وی در ادامه یادآور شد: تیم‌های گشتی پلیس راه به صورت رفت و برگشت در شرایط مه گرفتگی و در مقاطع حساس در حال رایزنی هستند.

وی تاکید کرد: تمامی محور‌های مواصلاتی استان را پوشش می‌دهیم، اما چنانچه پدیده‌های جوی مانند مه گرفتگی یا بارندگی و لغزندگی پیش بیاید تمرکز بیشتر را به آن سمت می‌بریم و توان عملیاتی بیشتری را در آن محل ثبت می‌کنیم.

دستغیب تاکید کرد: اکنون ۵۰ تیم مشغول خدمتگزاری به مسافران و رانندگان هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار