رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه گفت: با توجه به کاهش فروش و عدم استقبال مردم عرضه افزایش یافته و با کاهش قیمت مرغ رو به رو هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 04 December 2022

قیمت مرغ همچنان کاهشی استمیثم غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه وضعیت بازار مناسب نیست و با کاهش فروش زیادی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه حدود ۵٠٠ واحد صنفی مرغ فروشی در سطح شهر کرمانشاه فعالیت می‌کنند، افزود: قیمت مرغ را عرضه و تقاضا مشخص می‌کند در شرایطی که قسمت مصوب هر کیلو مرغ گرم ۶٣ هزار تومان است در بازار بین ۴٩ الی ۵٣ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه مرغ فروشان کرمانشاه ادامه داد: کاهش فروش در صورت تداوم منجر به کاهش قیمت بیشتر می‌شود از طرفی حجم جوجه ریزی‌ها کاهش یافته است.

وی گفت: عمده فروش ماهی در کرمانشاه مربوط به ماهی قزل ٱلا است ه هر کیلو ٩٠ هزار تومان به فروش می‌رسد و بازار فروش ماهی هم مانند سایر اقلام کاهشی بوده است.

غلامی در خصوص نظارت بر واحد‌های صنفی تاکید کرد: گشت‌های نظارتی بر واحد‌های صنفی از سوی اتحادیه و تعزیرات و صنعت معدن تجارت انجام می‌شود و جریمه‌های بازدارنده برای انواع تخلفات در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار