رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: افزایش تولیدات و صادرات از استان نیازمند تقویت زیرساخت هاست و تولیدکنندگان باید در تهیه کالا‌های مرغوب و بازاریابی مناسب کوشش کنند.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 04 December 2022

جهانبخش شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: استاندار کرمانشاه خوشبختانه مشتاق افزایش صادرات است و این مهم را در اقدامات صورت گرفته، می‌بینیم، اما نقش تولید کنندگان و خانه صنعت حمایت از دستورالعمل‌ها و اجرای آن‌ها در فعالیت‌های تولیدی و تجاری است.

وی افزود: تولیدکنندگان در همین راستا باید تولیدات با کیفیت بالا ارائه داده و در راستای صادرات آن کوشا باشند، اگر چه افزایش و تقویت زیرساخت‌ها هم بسیار مهم است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: لازم است گمرکات برای استان کرمانشاه در مرز‌ها نرخ جداگانه‌ای مشخص کند استان باید امتیاز میزبانی داشته باشد اگر چه کرایه حمل بار ماشین‌ها ارزان‌تر است.

وی گفت: آماده سازی زیرساخت‌ها برای صادرات و امتیازات ویژه، سهولت در امر صادرات را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید تولیدات مرغوب و استاندارد تولید و بازاریابی مناسب داشته باشند در واقع ٱشنایی با بازار خارج از مرز‌ها کمک می‌کند تا این تولیدات بر اساس نیاز بازار انجام شود.

شکری در خصوص احیای واحد‌های صنعتی راکد در استان تاکید کرد: خوشبختانه احیای این واحد‌ها و جنب و جوش در حوزه صنعت قابل مشاهده است و حمایت از این واحد‌ها به خوبی صورت می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار