مدیر کل فنی حرفه‌ای استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فنی حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: دوره‌های مهارت آموزی در کارگاه‌های دولتی و خصوصی آموزش فنی حرفه‌ای در سطح استان جهت کمک به خود اشتغالی فارغ التحصیلان دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 05 December 2022

عزیز نوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی در سطح استان، اظهار کرد: در همین راستا تفاهم نامه سه جانبه با وزارت نفت، استانداری و سازمان ٱموزش فنی حرفه‌ای منعقد شده است.

وی افزود: این افراد باید به سایت maharat_kr. ir مراجعه و ثبت نام نمایند تا آموزش دیده و برای حضور در پروژه‌های نفت و گاز استان آماده شوند، تمامی کارگاه‌ها موجود برای مهارت آموزی این افراد آماده پذیرش هستند.

مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: آموزش‌ها در بخش دولتی ۱۰۰ درصد رایگان و در بخش خصوصی هم با تخفیفات ویژه همراه است.

وی اضافه کرد: اکثر فارغ التحصیلان یعنی بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها در رشته‌های علوم انسانی تحصیل کردند که این مهارت آموزی‌ها جزو سر فصل‌های درسی آن‌ها نیست، این افراد حتما باید دوره‌های آموزش مهارتی ببینند و خوداشتغالی کنند.

وی گفت: از برنامه‌های استاندار این است که در پروژه‌های استان فقط نیروی بومی استخدام کنیم، شاید نیروی انسانی ماهر برای کار در پروژه‌های مسکن ملی نداشته باشیم، بنابراین نیاز است در همه رشته‌های مرتبط مهارت آموزی صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار