مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: ٣ کتابخانه سیار در شهرستان های قصر شیرین، جوانرود و هرسین به روستاییان خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 08 December 2022

معصومه حسنی خونساری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مساجد روستاها در صورت درخواست کتاب از اداره کل کتابخانه ها منابعی دریافت می کنند و در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند.

وی افزود: طرح های تشویقی کتابخانه ها در قالب جشنواره است از جمله جشنواره رضوی که افراد با شرکت در این مسابقات از هدایایی بهره مند می شوند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه ادامه داد: در شهر کرمانشاه 25 کتابخانه عمومی داریم و 3 کتابخانه سیار روستایی در شهرستان های قصر شیرین، جوانرود و هرسین فعال هستند، هر کدام از کامیونت ها 5 تا 20 روستا را پوشش می دهند.

وی در خصوص فعالیت سالن مطالعه مستقل گفت: سالن مطالعه های خصوصی بر اساس قانون باید از کتابخانه های عمومی مجوز بگیرند که یک سالن مطالعه خصوصی در شهر کرمانشاه با عنوان آرزو فعال است و کنکوری ها و دانش آموزان از خدمات این سالن ها بهره مند می شوند.

حسنی خونساری تاکید کرد: بیش از 500 برنامه فرهنگی در ایام هفته کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر استان برگزار و در راستای تشویق و ترغیب عامه مردم به کتابخوانی اجرا شد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار