رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید مناسب‌سازی شده ویژه جانبازان و معلولان برای شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ 08 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمدمهدی احمدی» روز پنجشنبه گفت: در سال‌های گذشته نسبت به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه بی توجهی شده و این مهم به چالشی تبدیل گردیده اما با تلاش های وزارت کشور و مجموعه شهرداری کرمانشاه این حوزه مورد توجه و حمایت ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر اتوبوس های درون شهری فرسوده و از رده خارج شده اند اما با این شرایط در حال خدمت رسانی به مردم کرمانشاه هستند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور با اشاره به خرید اتوبوس های جدید گفت: ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری کرمانشاه خریداری شده که به تدریج به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه اضافه خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر هشت دستگاه اتوبوس به مجموعه سازمان حمل و نقل مسافر تحویل داده شده و تا پایان هفته نیز ۱۲ دستگاه دیگر وارد شهر کرمانشاه خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مجموعه وزارت کشور قراردادی با خودروسازان داخلی منعقد کرد که در بستر آن سهم کرمانشاه ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید است و تمام مبالغ خودروها به حساب شرکت خودروساز واریز شده و به تدریج اتوبوس ها پس از تولید به شهرداری کرمانشاه تحویل می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به تجهیز اتوبوس ها به رمپ ویژه معلولان و جانبازان مطرح کرد: تمام اتوبوس های خریداری شده برای جامعه معلولان و جانبازان مناسب سازی شده که با اجرا و توسعه این طرح ها بخش قابل توجهی از مشکلات این عزیزان در محیط های شهری برطرف خواهد شد.

احمدی از اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه ها خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد تمام اتوبوس های جدید مجهز به سامانه های پرداخت الکترونیک شدند و در اختیار سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه قرار می گیرد.

عضو هیأت مدیره اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور بیان داشت: اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه، امکان خدمت رسانی بهتر، ایجاد نظم در شهر، رصد و نظارت بیشتر به عملکرد اتوبوس ها و رضایت هرچه بیشتر شهروندان و همچنین کنترل ترافیک را فراهم خواهد کرد.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارائه می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار