مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اهدای ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسواران کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 08 December 2022

اهدای ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسواران کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فریبرز کرمی اظهار کرد: با توجه به تصادفات جرحی و فوتی بالا در بحث موتورسیکلت سواران اهدای کلاه ایمنی برای فرهنگ سازی استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیشتر تصادفات شهرستان‌ها مربوط به موتورسیکلت سواران است و برای نظم بخشی و ارتقای ایمنی موتورسواران توزیع رایگان ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح توزیع کلاه ایمنی در شهرستان‌هایی که آمار تلفات موتورسیکلت بالا است برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تأثیرگذاری اجرای این طرح در پایین آمدن آمار تلفات تصادفات جاده‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی در بین راکبین موتورسیکلت در شهرستان‌های استان کرمانشاه توزیع شده است.

کرمی با اشاره به اینکه تصادفات موتورسیکلت سواران در روستاها به نسبت سایر نقاط دیگر زیاد است، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با همکاری پلیس راه استان کرمانشاه در برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگ سازی بتوانیم نقش بسزایی در رعایت موارد ایمنی از طرف راکبین موتور سواران را داشته باشیم

وی ادامه داد: معمولاً راکبان موتورسیکلت در بحث تصادفات بیشتر در معرض آسیب هستند که استفاده از کلاه ایمنی در این راستا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار