تابناک هرمزگان//فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت از داخل خودرو و مشاعات ساختمان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 08 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// سرهنگ تیمور دولتیاری اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کرده و واحدهای گشت خودروئی پلیس به صورت گسترده در حوزه استحفاظی فعال شدند.

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان با گشت زنی هدفمند و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی باند سارقین داخل خودرو و مشاعات ساختمان شدند، ادامه داد: با بررسری های اطلاعاتی مخفیگاه متهمین شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دو نفر از متهمین که سردسته باند دارای تعداد سیزده فقره انواع سوابق کیفری و همدست وی نیز دارای تعداد دو فقره سوابق کیفری بود، دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین اموال مسروقه متعددی شامل ۳۰ تعداد دستگاه تلفن همراه لنزدار مسروقه، لوازم و محتویات داخل خودرو، لوازم و مشاعات منزل، یکدستگاه موتورسیکلت مسروقه و انواع مدارک شناسایی مالباختگان کشف شد.

سرهنگ دولتیاری خاطرنشان کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده مطروحه متهمین تاکنون به ۱۰ فقره سرقت معترف شدند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار