مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینماهای آزادی و فرهنگ خبر داد و گفت: با وجود اینکه سایت بلیت فروشی قدری دیر باز شد اما استقبال از جشنواره تا به حال خوب بوده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 07 February 2023
علی صفدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۷ بهمن ماه آغاز و تا ۲۴ ادامه دارد ٢٠ فیلم از این جشنواره در دو سینمای فرهنگ و آزادی کرمانشاه اکران می شود و از مجموع این فیلم ها ٣ فیلم "سرهنگ ثریا"، "اتاقک گلی" و "وابل" از این جهت که در استان کرمانشاه ضبط شده، موضوع فیلم در مورد کرمانشاه و یا کارگردان اهل استان بوده است، به نوعی به این خطه مرتبط می شود. 
 
وی با بیان اینکه اکران ها همه روزه در دو سانس ۱۸:۳۰و۲۰:۳۰ انجام می شود، افزود: تنوع فیلم‌ها بالا وموضاعات بسیاری را پوشش می‌دهند و تا به حال با وجود اینکه سایت بلیت فروشی قدری دیر باز شد استقبال مردم خوب بوده است. 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: روز گذشته افتتاحیه جشنواره با فیلم "بعد ازرفتن" و با حضور علاقه مندان برگزار شد، اکران هم از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه پیدا کرد. 
 
وی گفت: از امروز اطلاع رسانی اکران فیلم های جشنواره با همکاری شهرداری، صداوسیما و سپاه درسطح شهر و با اختصاص چند بیلبورد انجام می شودو در فضای مجازی هم اعضای حوزه هنری مجموعه ارشاد و خبرنگاران اطلاع رسانی و پوشش دهی را بر عهده دارند در همین راستا فرصتی برای خبرنگاران قرارداده شد تا با ثبت نام به صورت رایگان از جشنواره بهره مند شوند و خوشبختانه تعداد قابل توجهی از اصحاب رسانه ثبت نام کردند. 
 
صفدری با بیان اینکه هنر سینما بسیار تاثیر گذار و دارای نقش جدی در کشور ماست از جامعه فرهنگ، رسانه و عموم مردم دعوت کرد تا از این جشنواره بهره مند شوند.
 
وی حضور مردم در سینماها را مایه رونق این صنعت دانست و تاکید کرد: در بسیاری از عرصه ها همچون تولید فرهنگسازی، حوزه تربیت و .. همه وظیفه مهمی تحت عنوان جهاد تبیین داریم که بخشی از آن درحوزه روایت است و سینما یک روایتگر بسیار جذاب و موثر محسوب می شود و از این روایتگر در نقاط مختلف به خوبی استفاده می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار