سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تیم‌های توانای شهرستان کرمانشاه در آمادگی قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 07 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر اکبر عیوضی اظهار کرد: مانور ساعت صفر امدادی بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان به منظور سنجش آمادگی تیم‌های عملیاتی برادران و توانای خواهران در شهرستان کرمانشاه اجرا شد.

وی افزود: ساعت صفر به منظور ارتقای آمادگی، تمرین آموخته‌ها، افزایش توان عملیاتی و سرعت عمل تیم‌های توانای خواهران و اعضای پایگاه شعبه کرمانشاه صورت گرفت.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزیابی میزان تاب آوری بانوان توانا در مواجهه با عملیات‌های امداد و نجات، ارزیابی و بازبینی امکانات و تجهیزات برای فعالیت‌های امدادی در زمان وقوع بحران از دیگر اهداف برگزاری مانور ساعت صفر است.

عیوضی عملکرد تیم‌های توانای خواهران برای برگزاری این مانور را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: نیروهای امدادی همواره در راستای رسالت انسان دوستی و خدمت صادقانه با تمام وجود پای کار بوده و هستند.

وی با اشاره به فعالیت بانوان توانا در قالب تیم‌های ارزیاب، پشتیبان و درمان اضطراری، گفت: اعضای این تیم‌ها آموزش‌های تخصصی اسکان، تغذیه، حمایت روانی، جاده و پیش‌بیمارستانی را گذرانده‌اند و در تمام مانورها و برنامه‌های توان‌افزایی از وجود این امدادگران استفاده می‌شود.

سرپرست معاونت امداد و نجات استان کرمانشاه عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر با برخورداری از توانایی بالای نیروی انسانی، امکانات پشتیبانی و تجهیزاتی می‌تواند نقش مؤثری در امدادرسانی در شهرستان داشته باشند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار