مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه از اجرای برنامه های جشن انقلاب در مساجد روستایی خبر داد و گفت: برنامه های دهه فجر با هدف یادآوری دستاوردهای انقلابی اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 07 February 2023

افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مسجد یکی از محوری ترین نهادهای مردمی کشورهای اسلامی است ایران هم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در حال‌حاضر از این محور مهم بهره مند است، خوشبختانه بارویکرد جدیدی در مساجد کارها به مردم سپرده می‌شود.

وی افزود: در این ایام و به مناسبت دهه مبارکه فجر بنابر تاکید رهبر کبیر انقلاب مساجد در شهرهای مختلف استان در حال برگزاری مراسم متعدد از جمله سخنرانی، برپایی جشن و سرود، کمک‌های مردمی و میزخدمت های مختلف جهت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه یکی از نکات حائز اهمیت این ایام را برنامه های متعدد مساجد در نقاط مختلف استان در شهرها و روستاها اعلام کرد و گفت: این برنامه ها شامل تاسیس۴۴ باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد حضور مسئولین و گفتگویک با مردم در راستای جهاد تبیین و پرسش و پاسخ است.

وی تصریح کرد: بنابر ظرفیت ها حدود ٢۵ برنامه در این ایام برگزار می شود همچنین برنامه های ویژه ای نظیر پشت نویسی ماشین و نقاشی صورت کودکان دهه نودی را داریم، یک بنر با محتوای جنایت های آمریکا و صهیونیست به امضای مردم و مومنین خواهد رسید، آتش زدن مترسک ها (نماد شیطان) توسط مردم و تهیه پرچم ها هم جزو برنامه های این ایام است.

وی ادامه داد: موذنهای مساجد شب پیروزی انقلاب  اسلامی گلبانگ الله اکبر سر خواهندداد و مراسم در مساجد برگزار می شود، مسابقات کتابخوانی و طراحی سوالات از کتاب مقام معظم رهبری بنام چغک از دیگر برنامه هاست به برندگان این مسابقات به قید قرعه جوایزی هم اهدا می شود.
 
کلات پور با اشاره به برنامه های در حال برگزاری در مساجد تاکید کرد: گروهای سرود تئاتر و تواشیح در حال برگزاری مراسم متعددی در این ایام هستند و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در دو مسجد ثارالله شهرک ظفر و مسجد چهارمین شهید محراب واقع در الهیه برنامه اجرا می شود، روستاها و شهرهای کوچک هم در مساجد  به نوبه خود مراسم خواهند داشت.

وی یادآور شد: ۲۹ کمیته در این ایام فعالیت می‌کنند، کمیته های تبلیغات، جهاد کشاورزی کمیته کارمندی، کمیته صنعت و کمیته مساجد استان هم از این قبیل هستند. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار