سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از انجام بیش از ۲۵ هزار تماس با واحد امداد شرگت گاز کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 08 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ناصر حسینی با اشاره به عملکرد واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز کرمانشاه، اظهار کرد: کارکنان واحد امداد با وجود تمام سختی‌ها به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی و رفع مشکلات مشترکین هستند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ مورد تماس با واحد امداد شرکت گاز استان کرمانشاه برقرار شده که ۱۵ هزار و ۸۰۰ مورد آن منجر به حضور در محل شده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در موارد عادی میانگین حضور در محل ۱۶ دقیقه و در موارد فوری هشت دقیقه بوده است.

حسینی بیان کرد: اغلب تماس‌های مشترکین با واحد امداد در خصوص قطع گاز است که در اسرع وقت توسط پرسنل خدوم این واحد بررسی و مشکل رفع می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار