سرپرست آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از رفع بیش از یک هزار و ٧٠٠ مورد شکستگی شبکه توزیع آب روستاهای کرمانشاه در سه ماهه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 08 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر اکبر ناصری اظهار کرد: به منظور ساماندهی و رفع حوادث و اتفاقات روستاهای شهرستان کرمانشاه با تجهیز اکیپ‌های حوادث و اتفاقات و نیروهای مجرب پیمانکار و استقرار اکیپ‌های مستقل در پنج بخش روستایی علاوه بر رفع حوادث قبلی تمام اتفاقات جاری نیز به طور کامل برطرف شده است.

وی با اشاره به تعداد زیاد شکستگی‌های امسال که بیش از یک هزار و ٧٠٠ مورد بوده و رفع تمامی این شکستگی‌ها در ایام پربارش سال به وقوع پیوسته، افزود: با خرید به موقع ابزار و ادوات مورد نیاز و با بهره‌مندی از پیمانکاران مجرب اقدامات لازم صورت گرفته است.

سرپرست آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و سرما و از آنجایی که ترکیدگی لوله‌های شبکه توزیع دور از انتظار نبود در اقدامات جهادی از پیش برنامه‌ریزی شده و مدون برای رفع حوادث شکستگی‌های احتمالی اکیپ‌ها را مجهز کردیم.

ناصری بیان کرد: در این راستا سامانه ۱۲۲ برای پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشترکین در خدمت شهروندان است تا با گزارش به موقع شکستگی‌ها و پوشش کامل اطلاعاتی، هم از هدر رفت آب کاسته شود و هم نیروهای اکیپ حوادث را برای حضور سریع خود در مکان‌ها و محل شکستگی‌ها یاری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار