فرماندار کنگاور گفت: دستگاه‌های اجرایی آنطور که در شان مسافران نوروزی هست، از آموزش و پرورش پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 13 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فرزاد الماسی» عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگاور، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: همه ما به آموزش و پرورش مدیونیم و باید تا جایی که امکان دارد این نهاد را در توسعه و تقویت تجهیزات و امکانات برای استقبال از مهمانان نوروزی کمک کنیم.

وی با اشاره به همزمانی بهار قرآن و طبیعت، تاکید کرد: در اجرای برنامه های نوروز و ماه مبارک رمضان باید اقدامات نوآورانه و مبتکرانه انجام شود تا دلنشین ترین و بیاد ماندنی ترین ماه مبارک رمضان و نوروز را داشته باشیم.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه این شهرستان با داشتن مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری در فصل نوروز پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور خواهد بود، اظهار داشت: آماده سازی مدارس در یک بازه زمانی کوتاه برای استقبال از مسافران نوروزی ستودنی است.

او خاطرنشان کرد: در مرکز شبانه روزی ستاد اسکان در دبستان والفجر باید افراد مجرب و پای کار به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران نوروزی باشند.

الماسی گفت: مهمان نوازی جزو خصلت های مردم کنگاور در طول تاریخ بوده است که خادمان آنان باید با همان روحیه سلحشوری و مهمان نوازی درستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان پذیرای مسافران نوروزی باشند.

ستاد اسکان شهرستان کنگاور آماده پذیرایی و اسکان روزانه ۱۰۰۰ مسافر از نقاط مختلف کشور خواهد بود.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار