مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۱۶۴ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته‌اند که نسبت به سال گذشته همین بازده زمانی ۲۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 14 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم فریبرز کرمی، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 164 میلیون و 328 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته‌اند که نسبت به سال گذشته با تردد 137 میلیون و 104 هزار خودرو شاهد افزایش 20 درصدی تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هستیم .

وی گفت: امسال 24 میلیون و 954 هزار خودرو سنگین در جاده های استان کرمانشاه تردد داشته‌اند که نسبت به سال گذشته با تردد 21 میلیون و 513 هزار خودرو سنگین افزایش 16 درصدی داشته است .

کرمی افزود: 139 میلیون و 374 هزار تردد وسایل نقلیه سبک در 11  ماهه امسال ثبت شده که نسبت به سال گذشته با تردد 115 میلیون و 591 هزار تردد، 21 درصد افزایش داشته است .

معاون فنی و راه‌های روستایی گفت: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تردد هشت میلیون و 508 هزار خودرو بوده است و کمترین تردد در محور سنقر و کلیایی به میان‌راهان با تردد 757 هزار خودرو به ثبت رسیده است .

کرمی افزود: استان کرمانشاه دارای 40 دوربین ثبت تخلفات، 82 ترددشمار و پنج سامانه توزین حین حرکت است .

وی با با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هشت میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان کرمانشاه جابه‌جا شده است عنوان کرد: بیشترین حمل و نقل کالا با یک میلیون و 520 هزار تن مربوط به سیمان است که به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی به صورت کیسه‌ای و فله‌ای جابه‌جا می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه در 11 ماهه امسال، شهرستان کرمانشاه با جابه جایی پنج میلیون و 253 هزار تن کالا، بیشترین حمل و نقل تناژ را در بین شهرستان‌های استان داشته است گفت: در این مدت 536 هزار نسخه حواله و 529 هزار نسخه بارنامه صادر شده است.

وی با بیان اینکه عمده کالاهای جابه‌جا شده در استان شامل 10 کالای سیمان (کیسه‌ای و فله‌ای)، کلینگر، چغندرقند، گازوئیل، کنجاله، مازوت، سنگ سنگبری، پلی اتیلن و خاک معدنی است افزود: در این مدت به تخلفات ماده 11،  رانندگان 258 مورد، تخلف کمیسیون ماده 12 ؛ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا 112 مورد و اعمال قانون و غیر فعال کردن کارت هوشمند 140 مورد ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بارنامه رسیدگی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار