مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از آمادگی مرکز انتقال خون برای پذیرش اهداکنندگان خون در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 14 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر مریم میرزاده اظهار کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم با کاهش موارد اهدای خون در مراکز انتقال خون مواجه هستیم.

وی افزود: همچنین در روزهای پایانی سال عمل‌های جراحی الکتیو نیز افزایش یافته و به تبع آن نیاز مراکز درمانی نیز افزایش می‌یابد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: از تمام همشهریان تقاضا داریم اهدای خون را فراموش نکنند زیرا نیاز به خون و فرآوردده‌های خونی یک نیاز همیشگی محسوب می‌شود.

میرزاده با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تداخل آن با ایام نوروز، گفت: با توجه به در پیش بودن ماه رمضان باید ذخیره مناسبی در استان به لحاظ خونی داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود ۹۵ درصد اهداکنندگان را آقایان و تنها پنج درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مرکز انتقال خون شهر کرمانشاه واقع در خیابان بنت الهدی مقابل فرمانداری روزانه از ساعت هشت صبح تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از هشت و ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و همچنین در مرکز اهدای خون جنب بیمارستان معتضدی در ایام غیرتعطیل طی روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ انجام می‌شود و خونگیری در شهرستان‌ها به صورت سیار انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار